مجله سئو | بلاگ

مجله سئو

ساخت وبلاگ
10 ویژگی طراحی وب سایت درجه یک

یک صفحه فرود وب سایت که به درستی طراحی و کار کرده است از موارد زیبایی است. این مشتری به گرمی از شما استقبال می کند ، راهنمایی ها را مطلع می کند و حتی اطلاعات تماس مشتری را جمع آوری می کند. این اخبار و اطلاعات مربوط به صنعت خود را ارائه می دهد ، و ارتباطات داخلی و خارجی را به اشتراک می گذارد.

و این کار را 24 ساعت در روز ، 7 روز هفته ، 52 هفته در سال انجام می دهد بدون اینکه هرگز درخواست افزایش حقوق کند.

اما این فقط درصورتی درست است که صفحه فرود وب سایت شما به خوبی طراحی شده ، نگهداری شده و بهینه سازی شده باشد. هنر و علم یک صفحه فرود بی عیب و نقص خارج از محدوده یک مقاله است ، اما ما می توانیم با کمک به شما در شناسایی هفت مورد از رایج ترین - و آسیب زننده - نقاط دردسر شروع کنیم.

 

1. بیانیه ارزش نامشخص

به طور معمول ، بازدیدکنندگان جدید صفحه شما فقط 3 تا 15 ثانیه قبل از اینکه حواس شما پرت شود ، روی آن می مانند. در این بازه زمانی ، شما باید یک دلیل واضح و قابل مشاهده برای دور زدن و تعامل با صفحه ارائه دهید.

این دلیل بیان ارزش شماست. خوانندگان شما در ازای زمانی که از آنها می خواهید چه هزینه ای می کنند ، چه ارزشی می گیرند؟ محتوای با کیفیت بالا یک امر ضروری است (و البته امیدوارم که داده شود) ، اما همچنین باید آنها را جذب کنید تا آنها این محتوا را تجربه کنند.

آیا صفحه فرود شما چنین کاری انجام می دهد؟ اگر بله ، عالی است! اگر خیر ، باید آن را برطرف کنید. اگر مطمئن نیستید ، از خود بپرسید:

  • آیا عنوانی جذاب و قابل مشاهده وجود دارد که منافع نهایی را به روشنی و مختصر بیان کند؟
  • آیا عنوان فرعی وجود دارد که پیشنهاد شما را با جزئیات بیشتری توضیح دهد؟
  • آیا گرافیک های حمایتی وجود دارد که چشم را به سمت عنوان و زیرعنوان شما بکشاند؟

اگر وجود ندارد ، هم اکنون آنها را اضافه کنید.

 

2. ضبط راهنمایی ضعیف

صفحه فرود فقط زیبا نیست. این به منظور متقاعد کردن مردم برای اقدام است. اگر یافتن تماس برای اقدام خود را آسان نکنید ، بیشتر بینندگان به دنبال آن نمی گردند.

ارزش کافی را تحویل بگیرید تا ارزش آن را داشته باشد

 

 

شما باید - تا حد امکان مختصر و کارآمد - روشن کنید که چرا اقدامی که می خواهید خواننده انجام دهد ارزش کافی را دارد تا ارزش آن را داشته باشد. به آنها بگویید با کلماتی که از بقیه صفحه متمایز هستند ، می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند و برای این کار چه دریافت می کنند.

با پرسیدن س yourselfال های زیر از خود ، آمار علائم راهنما را بهبود ببخشید:

  • آیا درک روشنی از اینکه قدم بعدی در سفر مشتری یک بازدید کننده باید باشد چیست؟
  • آیا یافتن و برداشتن آن مرحله در وب سایت شما آسان است؟
  • آیا نسخه شما استدلال روشن و قانع کننده ای به نفع برداشتن آن مرحله دارد؟

اگر بتوانید به هر سه س yesال بله پاسخ دهید ، تابلوی راهنمای شما احتمالاً خوب است (یا حداقل فعلاً به اندازه کافی خوب است). در غیر اینصورت ، اکنون می دانید که برای بهبود آن چه باید بکنید.

 

3. زمان بارگیری آهسته

به یاد دارید که حداکثر محدودیت زمانی 3 تا 15 ثانیه ای که قبلاً ذکر کردیم؟ این بازه شامل زمان صرف شده برای بارگیری صفحه فرود شما است و هر میکرو ثانیه از این انتظار ، احتمال وثیقه خواننده برای کل موضوع را افزایش می دهد. باید زمان بارگیری خود را به سرعت انجام دهید.

بینندگانی که از صفحه مقصد شما زود خارج می شوند - از جمله در حالی که هنوز منتظر بارگیری آن هستید - نرخ گزاف گویی سایت شما را افزایش می دهند. نرخ های جستجوی بالاتر باعث کاهش رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو می شود ، به این معنی که صفحه ای که بارگیری بسیار آهسته ای دارد نه تنها بازدیدکنندگان کمتری را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه در کل بینندگان کمتری نیز دارد.

بهبود زمان بارگیری معمولاً برای تیم فنی شما یا هر کسی در دفتر مسئول نظارت بر سرویس میزبانی شما شغلی است. گفته شد ، در اینجا چند مورد از مهمترین راهها برای بهینه سازی این عامل مهم آورده شده است:

  • اندازه تصویر ، قالب پرونده و فشرده سازی را بهینه کنید.
  • با حذف پیش نویس های ذخیره شده ، بازنگری های قدیمی ، پلاگین های استفاده نشده و مواد زائد مجازی ، پایگاه داده خود را تمیز کنید.
  • تأیید کنید که قالب وردپرس شما (در صورت وجود) برای بارگذاری سریع بهینه شده است.
  • برای ذخیره سازی پرونده از شبکه توزیع محتوا استفاده کنید.
  • زمان پاسخ سرور را با سرویس میزبانی خود تجزیه و تحلیل کنید و برای کاهش آن با آنها کار کنید.
  • ابزارهایی را نصب کنید که از کش مرورگر استفاده می کنند.
  • تمام پیوندهای خراب خود را برطرف کنید
  • حذف تمام رندرها از JavaScript.
  • تعداد هدایت های لازم برای رسیدن به صفحه خود را کاهش دهید.
  • کد خود را به خصوص در CSS ، JavaScript و HTML بهینه کنید.
  • فشرده سازی پرونده را فعال کنید - به جز تصاویر.
  • هرجا که ممکن است تمام محتوای PHP را با HTML جایگزین کنید.

این کار فنی ، مفصل است اما مهم است. اگر اعضای تیم متناسب با این کارها را ندارید ، ارزش دارد که یک شرکت مشاوره خارجی استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

 

4. فقط یک صفحه فرود

شما ایده خوبی در مورد امیدها ، ترس ها ، نقاط درد ، جمعیت شناختی ، پسندیدن و دوست نداشتن مشتری و سایر اطلاعات مهم مشتری ایده آل خود دارید. اگر چندین نوع مشتری مختلف دارید ، نمی توانید از صفحه فرود یکسان برای هر یک از گروه های مشتری خود استفاده کنید. هر گروه ویژگی های متفاوتی دارد که باعث می شود فراخوان شما را دنبال کنند بنابراین شما نمی خواهید فقط یک صفحه فرود ارائه دهید.

به همین ترتیب ، شما همچنین احتمالاً بیش از یک محصول یا مجموعه ای از محتوا و پیشنهادات برای تولید فروش دارید. داشتن تنها یک صفحه فرود می تواند منجر به از دست دادن شود زیرا صفحه فقط برای یکی از آن محصولات یا مجموعه محتوا بهینه شده است.

در حالت ایده آل ، شما باید یک صفحه فرود منحصر به فرد با یک پیشنهاد مناسب برای هر یک از مدل های مشتری خود داشته باشید که این افراد را به هر یک از محصولات و مجموعه مطالب ارسال کند. آگهی مربوط به افراد حرفه ای در 30 سالگی با درآمد بیش از 50 هزار دلار در سال منجر به ایجاد صفحه فرود برای آنها می شود ، در حالی که آگهی برای سرپرستان خانوارهایی که از خانه کار می کنند منجر به ایجاد صفحه فرود برای آنها می شود.

بله ، این بدان معناست که یک شرکت با سه نمایه و چهار مجموعه محتوا به 12 صفحه فرود نیاز دارد. و بله ، ارزش این نوع تلاش را دارد.

 

5. تصاویر ناکافی

"یک عکس 1000 کلمه ارزش دارد" حکمت باستانی است ، اما در دنیای اینترنت کاملاً واقعیت ندارد - در واقع ارزش آن بیشتر است. با نگاهی اجمالی به عملکرد شبکه های اجتماعی و وبلاگ ، به شما گفته می شود که بسیاری از افراد یک عکس یا فیلم را مشاهده می کنند ، لذت می برند و به اشتراک می گذارند ، اما تعداد زیادی از آنها کل پست 1000 کلمه ای را با همان موضوع نخواهند خواند.

عملکرد صفحه فرود شما به تصاویر استفاده شده و نحوه ارائه آنها بستگی دارد. آیا طرح صفحه شما با بهترین روشهای طراحی وب بصری مطابقت دارد:

  • از جمله تصاویری که از نظر احساسی بیانات ارزش منافع اصلی محصول شما را تقویت می کنند.
  • دارای فضای سفید کافی برای ترساندن نیست.
  • ارائه تصاویر داده برای نشان دادن ارزش کاری که انجام می دهید.
  • با استفاده از نشانه های طراحی بصری چشم را به سمت نقاط تبدیل خود هدایت کنید.
  • استفاده از شیب رنگ برای برجسته کردن پیشنهادات و دعوت به عمل شما ؛
  • استفاده از اینفوگرافیک برای جایگزینی "دیوار متن" مخوف.

اگر می توانید برای نیمی از این موارد بله بگویید ، ادامه دهید. در غیر اینصورت ، این نقطه ممکن است در بین مکانهای بهتر برای شروع با طراحی مجدد صفحه فرود باشد.

 

6. خیلی زیاد درخواست ، خیلی زود

تماس های عملی سفارشی را که همه سطوح علاقه ، نیاز و تمایل را برآورده می کند ، بسازید

 

 

هر بازدید کننده صفحه فرود برابر نیست. برخی از آنها طرفداران هاردکور و متخصص در کار شما هستند ، آماده یک مقاله سفید 10 هزار کلمه ای که عمیقاً در تحقیق مورد استفاده شما فرو می رود. دیگران ممکن است در مورد صنعت شما در صفحه اینستاگرام چیزی شنیده باشند و بخواهند با اصول کار شما آشنا شوند.

هیچ چیز بدتر از این نیست که به یک وب سایت بروید و بلافاصله از همه اطلاعات شخصی خود بخواهید. اگر فراخوان شما نیاز به دانش بیش از حد ، تعهد بسیار عمیق یا حتی اطلاعات شخصی بیش از حد دارد ، مقیاس پذیری را در نظر بگیرید. در غیر این صورت ، شما ممکن است مشتری های احتمالی را از خود دور کنید.

بهتر از این ، به شماره 5 بالا برگردید و یک صفحه فرود جدید برای تبلیغات مبتدی و اولیه انجام دهید. تماس های عملی سفارشی را که همه سطوح علاقه ، نیاز و تمایل را برآورده می کند ، بسازید.

 

7. بدون اعتماد به عناصر

طراحی سایت,سئو,وب سایت,...

ما را در سایت مجله سئو دنبال می کنید

نویسنده : سلیم خدری بازدید : 222 تاريخ : شنبه 23 مرداد 1400 ساعت: 16:00